vineri

Niciun titlu, hă-hă.

buna, ma numesc irina si sunt o adolescenta ca probabil toate adolescentele din tara sau lumea asta [ce inceput palpitant]. asa arat eu:




bineinteles, exista lucruri care imi plac si lucruri care imi displac. cateva din cele care imi plac ar fi ..



da, stiu, chestia cu pozele e destul de plictisitoare, asa ca ar trebui sa vorbesc despre mine in cuvinte. ...dupa 5 minute de gandire...
eeei bine, da, ma cheama irina. irina, da. nicio alta porecla cum ar fi 'iri' sau 'kiddo' sau 'kidu' sau oricare alta porecla pe care fiecare adolescent simte nevoia sa si'o tranteasca [singur].
urasc laptele. din tot sufletul.
am parul lung. foarte lung.
am decat un singur prieten adevarat si ...
ei, la naiba cu descrierea. nu'mi iese niciodata.
asa ca, acum, ca tot m'am instalat confortabil pe acest pufos blog, pot sa arunc un ochi prin jur.

pana la urmatoarea postare, numai pace si inspiratie,
Irina, da.



Niciun comentariu: