miercuri

:)

quote of the day: "lumea spune ca banii nu sunt cheia fericirii, dar eu mereu am gandit ca, daca ai destui bani, poti sa'ti comanzi o cheie." joan rivers.


polly wants a cracker! da, stiti probabil melodia polly de la Nirvana. daca n'o stiti, ar fi bine sa o cautati pe youtube sau prin alte parti. cu siguranta atrage atentia.. cel putin pentru mine. as vrea sa vorbesc putin despre o anumita persoana. dspre care probabil multi credeti ca 'nu mai e printre noi'. va inselati. este vorba despre Kurt Cobain, si da, este inca printre noi. atata timp cat credem asta. poate ca m'am uitat prea mult la serialul ala science-fiction de pe protv, 'ghost whisperer'. dar am ajuns sa cred ca Kurt este printre noi, cautandu'si inca razbunarea fata de cei care l'au ucis. da, omule, tu, stiai de la tovarasii sau parintii tai ca 'ala de la Nirvana, nu mai stiu cum il chema, drogatu' ala, nu numai ca a luat o supra-doza, dar s'a si impuscat, vezi tu, ce idiot!'.. ei bine nu. tin din nou sa atrag atentia ca esti un om ignorant, daca ai crezut toate acele povesti. si de ce zic asta? pentru ca, dupa niste anchete amanuntite, un anume detectiv numit Tom Grant, a ajuns la concluzia ca nu avea cum sa se sinucida, ba mai mult, a gasit foarte multe dovezi care sa contrarieze verdictul dat de politie inaintea lui. da, mai stii probabil de mult ca respectivul Kurt Cobain era, la momentul mortii sale casatorit cu o anume courtney love. toate bune si frumoase, nu? pff da, mai putin faptul ca l'a ucis cu sange rece. am foarte multe motive sa cred asta, chiar daca pe tine nu te misca cu mai nimic, pe motiv ca 1. nu'ti pasa cine e Kurt Cobain si ce'a facut, 2. nu ai chef sa iti pui neuronii in miscare pentru ca probabil abea te'ai trezit, 3, ceva in gen. ei bine, din nou, te acuz de ignoranta, desi stiu ca nu am dreptul, eu continui sa o fac, pentru ca nu imi prea pasa de faptul ca tu te simti indignat de nesmtirea mea de a te acuza de ignoranta. sunt rea, nu? probabil ca da, sau probabil ca nu. in orice caz, stiu ca in acest moment Kurt stie ce incerc sa fac. stie ca desi nu pot schimba lumea, pot sa deschid ochii vreunui blogger plictisit si fara cafea. dupa ce ca sunt rea, mai sunt si nebuna, nu? asa credeam si eu.
apropo, poza pe care am pus'o mai sus este facuta de anca, multumesc anca inca o data pentru poze, esti grozava. va dau in urmatoarea postare deviant-art-ul ei, nu pot acum pentru ca nu am permisiunea eeei, dar pot sa va dau altceva: www.justiceforkurt.com.

pana la urmatoarea postare, cat mai multe cereale si multa iubire,
Irina.

Niciun comentariu: