luni

bine-bine

quote of the day: "ce se intampla daca totul este o iluzie si nimic nu exista? in acest caz, cu siguranta am platit prea mult pentru covorul meu." Woody Allen

buna din nou, a trecut ceva timp de cand nu am mai postat pe'aici chestii. CHESTII.
a venit vara, copii! si o data cu ea, si ziua mea, hehe. neimportant in orice caz.
pot sa incep specificand ca m'am certat cu mama de deja prea multe ori zilele astea, dar nu o fac. ok. am facut'o. si stiu ca ti'am trezit curiozitatea. motivul acestor certuri, este, bineinteles, tipic astazi, faptul ca petrec prea mult timp cu prietenii mei. motiv pueril? nu decide inca, fa asta decat dupa ce afli ca sunt cea mai mica din acest grup de prieteni, toti fiind cu in jur de 2-3-4 ani mai mari decat mine. presupun ca deja ii dai dreptate mamei. si mai presupun ceva.. cum probabil stii deja ce fac tinerii din ziua de azi, iti imaginezi ca stam toata ziua prin baruri, fumand si consumand bere ca pe apa. ei bine, draga tu, cred ca acum e momentul sa pun piciorul in prag si sa te acuz de ignoranta.

POC! (zgomotul piciorului lovind pragul) ESTI UN IGNORANT! --> a nu se lua in seama.

stii parcul i.o.r.? bine, mai nou ii zice al. ioan cuza, dar mai mult ca sigur ai idee despre ce vorbesc. daca ai curiozitatea sa vezi ce face una din gastile de adolescenti din ziua de azi, iti sugerez sa vizitezi parcul. ne gasesti acolo zilnic. cel putin cat e vara. asta daca ai timp. daca nu ai timp, iti arat niste poze..


grim, wheelie si chitarile lor



noi.



iulia si balonasele



just a brake.. chitara lui 'mop' si cea a lui wheelie



la multi ani, grim! andi si anca jucand sah, iar in spate andu si wheelie band in cinstea sarbatoritului.



again, la multi ani grim! cu spatele maria si tricoul ei cu nirvana, cu parul albastru yume, andu cu fanta. si vlad ..



converse-ul ancai :)



inca una din activitatile unora dintre noi.

deocamdata nu le am pe toate.. dar cum o sa fac rost, o sa le postez. multumim ancai pentru poze!

asa,
trecand de partea cu pozele... *renunt la introducere*

"bai frate, avea ala un nas, cand inspira zici ca se deschidea star gate'ul!" - andu
"cine mai are casca roz ca a mea?" - xelu (baiat)
"ai zece mii?" - fraza universala
"du'ma doua statii te roooooooog" - eu, infricosata de drumul lung spre casa

desi lucram la ea, lista cu toti cei din skate e aproape completa.. suntem.. MULTI
Irina (eu), Yume, Anca, Maria (aka Jewish Petronela), Zvon, Iulia, Wheelie, Xelu, Ciumpa, Danalache (aka Ash), Dani (aka PCC), Dani (aka Daniel-fiul), Dani (aka Marcela), Stefan, Bob, Bop (aka Mop), Grim (aka Tipul-cu-Ochii-de-Asfalt), Andrei (aka Shoky, Shakira sau Andrrrei), Costea (aka Cornea), Simmy, Alex (aka Gras), Vlad, Cozzo, Mihai, Rocco (aka Doua Statii), Ana, Alex, Clip, Fernando, Romeo... oare toti?

cum spuneam, data viitoare cand o sa mai auziti de la vecinii vostri sau oricine altcineva ca generatia noastra este degenerata, scapata de sub control sau oricum altcumva, amintiti'va de noi si spune'ti'i respectivei persoane sa treaca prin ior, prin skate.

pana la postarea urmatoare, promit sa fac rost de o poza cu tot grupul, dar pana atunci, aveti grija sa nu folositi telefonul mobil in caz de furtuna,
numai bine,
Irina

Niciun comentariu: